(:

Hej hej !
Idag vaknade jag väldigt sent, slarvat med maten har jag också gjort fy skäms på mig !
Senare fram mor tre tiden åkte jag ner till stan för att möta upp Jeanette, vi köpte med oss kläder till lilla Ella innan vi begav oss av till syster :)
Vi skulle ta bilder till VLT och umgås lite med dem :)
Sitter här även nu får se ska nog snart hem, allt beror på Dennis som också är här på besök, tänkte ta snålskjuts hem nämligen.
Bloggar upp bilder på outfit sen när jag kommer hem :)
Tills dess får ni kika på en del av bilderna som blev tagna här idag !

Och självklart hade hon på sig de kläderna vi köpt :)
Ska aldrig mer köpa strumpbyxor kan jag säga, inte en lätt match att sätta på en liten bebi
s !




Nu ska jag hem, skriver snart igen (:

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Vilka fina bilder det blev, fin klänningen var gumman min.



kramis mammis

2009-10-05 @ 22:38:07
Postat av: Anonym

sv mammis: Ja de tycker jag också :) Yess jeanettes kap, ja köpte ju strumpbyxorna, du vet arbetslösa delar upp summan ;) höhö

2009-10-06 @ 00:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0