Back

Kom nyss hem från en vän, vi kikade på en film om maradona (?) hade man vetat lite mer om hans liv och bakgrund hade den väl varit bättre men den dög :)
Iallafall,.efter att vi varit på promenad hos syster så fick hon en läkar tid för sitt lilla magont men dom kunde inte se att det vare någon infektion så det var ju tur (:
Sen blev det tacos hemma hos mig *mums*

Så eftersom jag varit lite elak med svart vitt tänkte jag ge er något ur mitt lilla arkiv att skratta åt haha
Minns inte vilken film det är men den filmen där det står två stycken som kollar sin spegelbild i is sen den ena blir skit ful och den andra normal?(tecknad) haha om ni vet vilken jag menar så kommer ni garanterat skratta :P



Måste visa er en till, liknar jag inte lite Michael Jackson ?
(och absolut inget illa mot honom eller er fans tycker bara jag e lik honom på ett sätt)



Snälla ni måste kommentera om ni tycker samma sak som jag eller inte, för jag tycker verkligen båda stämmer in :P

Nu tänkte jag kika runt lite sen hoppa i sängen (: sen imorgon lovar jag er att fixa färg på webcamen ♥

Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

Den första fatta jag inte va du pratade om men den andra håller jag med om :D



Kraaam syster

2009-10-07 @ 10:11:39
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/
Postat av: jeanette

hahaha BJÖRNBRÖDERNA !!! :D haha ful du är

2009-10-07 @ 13:03:50
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: fred

visst liknar du M.J. helt klart.

2009-10-07 @ 15:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0