All my day

Tjabba Tjena Hallå !

Syster kom hem till oss idag igen och man blir lika glad varje gång :) Ni kanske undrar varför hon kommer så ofta? Det kan jag svaa på, det är bara för vi i min familj står varandra väldigt nära så där har ni svaret.
Hehe fick en söt bild på Ella som är på god väg att sova och Mamma som stått mitt i maten med förklädet (:


Sen blev det änrligen till för att hämta min mobil som jag väntat med att hämta ut 1 månad, hade samma förrut men den åkte i marken och ja den överlevde men sliden vart lite knas så blev till o skicka iväg den (: Senare åkte jag mamma o peter och kolla på badrums saker, vi ska ju få nytt badrum så fort vi fått vår leverans, kommer lägga upp före och efter bilder, tror de kommer bli as bra :)
Sony Ericsson W995


Och sist men inte minst my outfit (:
eller okej dom va minst men de är bara klicka på bilden
så blir den större för er som inte visste de (:

Kommentarer
Postat av: Sandra

du skrev inte att jag kom och hälsa på oxå :(

2009-10-13 @ 13:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0