Tur/Otur

Fick nyss ett sådant kedjesms som det stod om tur osv och jag vill verkligen inte ha sådana eftersom jag ibland kan gå på dom dum som jag är. Så idag fick jag skicka sms till 20pers, FÖRLÅT allesammans men fick verkligen lov. Fick ett ganska klokt sms tillbaka där det stod
-Lycka till dig :) , men inte snällt att skicka otur till andra
Så jävla sant men denna gången fick jag lov verkligen, haha knasig som jag är (:

Ska snart ner på stan och träffa upp min efterlängtade lilla Jeanette ♥


DAGENS !



CIAO

Kommentarer
Postat av: maria

dryger, jag fick ett sånt sms. men jag skicka aldrig vidare :P



jaa visst! jag behöver verkligen ett körkort!

2009-11-06 @ 15:57:32
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0