Svininfluensan

Jag måste ju bara få yttra mig lite angående svininfluensan.
Jag har bestämt mig för att inte ta vaccinet. Då undrar många varför?
Det började väl med att jag fick höra att det är som vilken influensa som helst bara vid ett annat namn. Och jag ha ju inte vaccinerat mig mot någon tidigare influensa? Men neej Rebecca folk har dött detta är inte som någon annan. HALLÅ vakna till liv, allt handlar om vad media får reda på och kan skriva ut i sina tidningar och inte.Vet du om ngn dött tidigare? neej bra då sätter vi punkt.
Sen kommer alla symtom upp vilket resulterade i 114 st eller hur var det? Folk blir sjuka och jag menar det är väl ändå därför man tar sprutan? För att inte bli sjuk.
Ni behöver inte rätta mig om jag har fel för allt jag skriver är min egen åsikt på detta med svininfluensan.
Jag vet många som fått influensan och klarat sig igenom det som vilken annan som helst.
Men det finns en sak jag inte riktigt förstår.
Hur i helvette kan läkarna man ringer och rådgör med neka en att komma till sjukhuset för man har symtom för svininfluensan?
Min kompis som hade symtom med väldigt hög feber fick inte komma in till sjukhuset pga hennes symtom?
Och så säger man men vi kan ändå inte göra något åt det, men vafan sluta läcka ut till media då så man slipper vara så förbannat orolig att man ska dö eller något i den stilen.
Ingenting är logiskt kring detta med influensan. Ledsen men IG från mig.

Tack o bock!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0