Kanske vore något?

Har precis fått i mig lite kvällsmat det blev, Bacon, ägg, rostade bröd och en fräsch liten *sallad* :)
Var en ganska enkel men också uppfriskande "sallad" det var bara paprika, yellow chili och feferoni spad
Den ska jag göra om någon mer dag, och för er som inte smakat yellow chili är det en lite sur smak? Tycker det passa jätte bra när det blir mycket flottigt men det andvänds oftast i tacos och passar även där perfekt :)
Brukar inte skriva om mat men tänkte att jag kanske en dag ska skriva om ALLT jag stoppat i munnen under en helt vanlig dag?

Min Kvällis :)
(även om jag ej hade lagt upp detta på kort hade jag haft den upplagd såhär eftersom jag vill ha allt separat)





Kommentarer
Postat av: Erika - Miliam & Miltons mamma<3

Det där ser riktigt gott ut.

Nu blev jag hungrig, haha :P

2009-11-03 @ 07:58:44
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0