Jusste!!

Hittade inte så mycket på stan utom ett par vanliga grå leggings, eller hittade även ett par as snygga leggings som jag och Jeanette dog för så vi bad martin om skjuts och sjävlklart ställde han upp i vår desperata jakt på rätt storlek. Så blev en runda till hälla och där hade vi lagt undan dom genom att dom ringde från butiken i stan, men dom satt åt helvette, helt pösiga framtill, besvikelse. Men Jeanette drog nytta av dom iaf så får bli kär i dom på henne :)

Glömde bort en super viktig sak igår haha
Jag lärde nämligen Martin göra en fläta, så duktig :D
(eller så lär jag ut väldigt bra)


Well well bed time <3

Kommentarer
Postat av: Martin

Tror de var så att jag var duktigt och att du var duktig på att

lära ut:-)

2009-11-26 @ 07:58:06
Postat av: rebecca

sv martin: okej du bestämmer ;)

2009-11-26 @ 10:39:48
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0