Höll på att glömma

När jag var i Stockholm träffade jag upp Sandra för lite hjälp och hon hade världens mysigaste skor som jag vet finns i dyrare märke också så jag passade självklart på att fråga vart hon köpt sina och dom var inte alls lika dyra som dom andra jag kollat på men absolut lika mysiga, så vad väljer man? Dyrt? Billigt?

Så det var bara rusa till datan och klicka hem ett par :)
Men vadå leverans januari?
OOMM jag kommer ringa dom imorgon!!

Tycker inte dom ser lika fina ut på bild men självklart lägger jag up dom på mig när ajg fått dom :)

HUGS !


Kommentarer
Postat av: jeanette

sv : haha lr hur jävla cp och tro att en bianco sko skulle kosta 99 kr ? har dom någonsin sålt en sko så billigt där :P

2009-11-11 @ 10:58:20
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0