Hmm

Hej hej vi kan ju börja med och lägga upp bilderna från då vi var hemma hos syster.

Sötnosan !

Hmm, vad har hänt här då ?

Haha krångligt när mobilen ringer under lunch tid ?
Det här var deras lösning på de hela haha

Ett hej då från Ella innan vi går över till nästa avsnitt !


Jaa ni kvällen blev som jag skrev en runda på BMB.
Hade faktiskt kul, hade dock inte räknat med så mycket folk.
Det va tjooockt när vi kom dit vid 8 tiden, men tunnades ur en aning med tiden.
Jag vet inte vad jag ska säga om gårdagen mer men som sagt de va kul så länge de varade.
Enda bilden som blev av igår faktiskt, eller en på mig också men jag såg ju förjävlig ut så den skippar vi !




And im out !

Kommentarer
Postat av: 34 åringen

Hej är du laddad för i kväll då?

2009-11-21 @ 12:24:09
Postat av: M to the ARIA

euw kolla min underarm eller vad det heter. fettet!

2009-11-21 @ 13:45:24
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: carro

ja försökte få kontakt med dig igår på bmb. gick inge vidare :D

2009-11-21 @ 16:43:57
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0