Hej

I stora drag var gårdagen as bra, men när jag skulle hem händer det!
En kille som skallar min polare helt utan anledning, tycker det är så otroligt omoget och patetiskt.
Hur kan en människa göra något sånt mot en oskyldig människa?
Nej jag har otroligt jävla svårt att förstå mig på sådana människor!!
Jag var så förbannad eftersom det va en helt ologisk handling.
Men sen kom ju min polares kompis och ska göra samma sak tillbaka?
Dom var 5 pers emot honom och jag visste ju inte vad det handlade om så jag försökte ju försvara honom när han fick på käften men men vafan ska man göra då? Allting vart bara för mycket.
Känner mig lite skyldig på något jävla vänster även fast jag vet att det inte var mitt fel.
Aja tänker inte ödsla min energi på detta mer men hoppas han lärt sig något till nästa gång!

Har nyss ätit Burger King vilket är så otroligt jävla gott :)
Nu ska jag iaf snart iväg till Pappsen då det är Farsdag idag (:
Slänger upp en outfit innan jag sticker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0