Halloween bilder

Gårdagen bestod av förklirr hos Tatiana sen vidare till Silk vid 11 tiden och nej jag hade inte så roligt där, var mest irriterad och fråga inte varför, har tyvärr inte svaret på de själv :)
Men nu kommer bilder från förklirret som var as kul (:

Innan det tänkte jag bara fråga vem var bäst utklädd?
Mitt svar är TATIANA :)


Anders och Jocke med sina new faces

Marcus och Tatiana som föreställer catwomen och robin i batman tror jag :)

Maria sötaste piraten

Jag,Anders,Jocke,Marcus och Tatiana

Haha anders är small face

Jag lovar jocke var läskigast

How cute white girl ;)

Ser jag inte lite krokig ut?

Död spelar,djävul,dracula,pirat,lady m,catwomen

Sanna och Nicole

VIMMEL
(dom två första bilderna var i början därför så glad)


Taget när nerverna börjat spöka :P


2009 HALLOWEEN IS OVER

Kommentarer
Postat av: Tatiana

haha tack sötnos:D

2009-11-02 @ 12:12:49
URL: http://roojas.blogspot.com
Postat av: David

Vilken outfit baby :)

2009-11-03 @ 11:24:56
Postat av: rebecca

sv david : Kallas dåligt utbud men tack baby <3

2009-11-03 @ 12:40:47
URL: http://rebecccaaaa.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0