Ge mig boktips?

Jag älskar verklighets baserade böcker, hemska som satan ska dom vara.
Läste nyss klart en bok jag lånat av en kompis och det är den värsta boken jag har läst.
Gör vad ni vill
Men döda henne inte


Den är skriven av Yolanda själv och den är helt klart den hemskaste boken jag läst!
Ångest, smärta och förnedring.
Hon blir ständigt utsatt för våld och annat i sitt hem.
Av familj, vänner, poliser och andra människor som hennes mor värvar hem til dom på det skk SM festerna
Dom går ut på att var och en får göra precis vad dom vill utom att döda, och det är allt från ström, skit, kiss, kvinar och allt annat någon kunde komma på att plåga Yolanda med.
Hon föder 6 barn varav 3 lever idag.
Dom andra tre har mördats på alla möjliga sätt, styckning, spolning osv,.
Hon har även citerat i boken från rättegången.

Måste läsas av er som gillar verklighetsbaserade böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0