Bättre än väntat

Hej mina helt underbara bloggläsare :)
Varenda liten besökare och komentar ni skriver värmer kära ni (:
Vet inte varför men det uppskattas verkligen hihi

Då har man varit på AF och fyllt i papper sen efter det blev det vivaldi sallad hemma gos Carro i Aloe Vera kvinnan Maria nnankom och presenterade deras produkter och berättade lite hur det var att arbeta med dom. Och som jag skrev tidigare var jag väldigt skeptisk men vi fick prova massa olika produkter och det vissa var jätte bra verkligen men dom kostar ju sin slant om man säger så :)
Kanske något att önska sig?

Efter jag varit hos Carro gick jag till Mormor där syster och lilla familjen även var, det var trevligt.
Hehe fick faktiskt en choklad kalender av henne, kanske ni tycker är jätte töntigt men det skiter jag i för det är GOTT!
Choklad kalender hör till julen helt enkelt och jag älsakr jul stämmning :)



Så nu vet ni det (:
Men hallå vem tackar nej till godis 24 dagar i streck?
(Utom ni som bantar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0