ALDRIG MER

Hej super gulliga älsklingar.
Jag vet, förlåt för otroligt dålig uppdatering.

Harrys i lördags var trevligt, åt mat och drack gott (cola) haha, jo kände att kroppen och jag ville inte ta in mer alkohol och ville heller inte vara kvar allt för länge eftersom jag var så satans trött. Därefter mötte jag upp Martin och lilla Nala och vi mötte i sin tur upp Anna och Teddy, det var så längesen och jag saknade henne så mycket så sömnen fick vänta :) Lyckades dock inte se så glad ut så va lika bra o hoppa i säng.

Söndagen bestod av lunch på Pizza hut, sen lite vandring på Ikea som tidsfördric typ, och ännu mer efter de blev de bara soffan. Och för att inte glömma det viktigaste fyllde Elllisen 2 månader (:

Och jag hade tänkt göra er besvikna ännu en gång. Har bara två bilder som inte ser allt för trevliga ut men de bjuder vi på eller hur lilla familjen?

Syster och Freddie,.(host)

Jag och min super cola :P


DE VA ALLT FÖR STUNDEN MEN IDAG SKA JA SUPER BLOGGA
SÅ HÅLL ÖGONEN ÖPPNA



Kommentarer
Postat av: Ellas mamma

De va visste bra bilder tycker jag :)

2009-11-23 @ 11:34:22
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0