WEEII :)

Hej som jag berättade tidigare beställde jag ett par skor från Halens som skulle ha en leverans i Januari men dom kom redan idag :)
Så Martin skjutsade mig för att hämta dom och nu har jag testat dom och dom är perfekta i storlek.
SÅ MYSIGA
Sen fick jag även min påse med mina leggings så nu får ni se dom också (:

Mina efterlängtade skor :)

Leggings
(dom är blå irl)


Juste glömde berätta att jag fått ännu en choklad kalender av mamma hihi
Faktiskt mycket godare choklad i.
Kan de bero på att den är rosa?
haha


BRB

Kommentarer
Postat av: Plutt

Har fått en kalender av min mamma också:)

2009-12-03 @ 18:42:23
Postat av: rebecca

sv plutt, såå goottt, du fuskar väl inte???

2009-12-03 @ 19:49:12
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0