TRÖTTSAMT

Då har man ringt polisen,folksam och comviq.
Samtalet till polisen gick bra och skule få hem massa papper om ca 5 dagar.
Folksam är nog väldigt trötta på mig och min otur med telefoner så dom ville ha intyg från polisen att jag anmält stölden och från comviq att jag spärrat telefon och sim-kort.
Comviq samtalet gick ju inte heller så jäävla bra eftersom de är fredriks gammla nummer därför måste han spärra kort och telefon samt be om intyg till mig. Fan känns som detta kommer bli väääldigt mycket mer krångligt.
Jaajaa jag har hängt läpp länge nog för detta nu så får ta mig i kragen och bli lite glad och positiv.

Såå på tala om något helt annat har min Pappa gjort ännu en tatuering och då ett porträtt på hans hund Allan :)
Tatueringen placerades på underarmen,


BILDEN


TATUERINGEN


Så var de med det :)
Nu ska jag tänka på min födelsedag hihi
Hejs !



Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad vacker hund!, gillar din blogg by the way :) kram

2009-12-07 @ 15:52:00
Postat av: rebecca

sv lina, jaa han e helt underbart vacker, jaa men vad trevligt, kul o höra :D

2009-12-07 @ 17:24:43
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: jeanette

va fint de blev :) jäklar vad din pappa har börjat gadda sig nu på sista tiden hehe

2009-12-07 @ 20:14:18
URL: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv jeanette, haha jaa joo blir ju lätt så

2009-12-07 @ 20:31:02
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0