Torsdag

Dålig uppdatering, men det vet ni ju redan så kanske ska skriva ngt nytt?
I Tisdags var jag ju som sagt i alex nya omöblerade lya som jag tror kommer bli jätte fint sen (:
Sen hem till Martin, kolla film och bara slappa.
Onsdagen bestod av sällskap åt Martin då han skulle tatuera sig mellan 11-17 så när jag lämnat av honom där gick jag hem till Jeanette och vi tog oss ner till stan ganska omgående. Köpte ett par leggings till mig som jag glömde hos Martin men bloggar upp dom senare när jag har dom hemma. Jaa onsdagens avslut var med Jeanette och Martin på prelaten för en kebab hihi.
Såå det är vad jag gjort i korta drag :)
Och tror ni jag har massa bilder???
Nej men ni får vad jag har.
Bloggar även upp bilden på Martins nya tatuering när jag fotat den.

JUST ME !




NALA ♥





Hejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0