TACK TACK TACK :)

Har haft en jätte bra dag :) Systemet gick bra, resten av köpen gick bra. Presenterna vart super bra :)
Jaa inget kunde varit bättre (:
För er nyfikna fick jag:
Digital fotoram, Morgonrock, Tallrikar, Koppar, Plattång, Presentkort, Ljusstakar, Ljus och Smycken.
(hoppas jag inte glömt något)
Allt var jäätte bra, allt som jag önskat mig :D
Pappa som köpte den digitala fotoramen hade även ladda på den med maaasssvviisss av bilder från alla möjliga åldrar och miljöer, jäätte kul verkligen :) Så den kommer gå på imorgon när mina tjejer kommer hihi finns ju en del av dom som komer få sig ett gott skratt om man säger så haha !
Fick även en sista bra present som gav min dag en fint avslut :)


Jaa kära ni, Tack för att gratulationer och presenter ni är helt underbara
TUSEN TACK

Inga bilder bjuds från min födelsedag med släkten men älskar er alla ändå
Imorgon däremot? HAHA proppfullt and you got my word on that !

→ SLEEP TIGHT ←

Kommentarer
Postat av: eva-lena

Hmmm, en sista bra present, vad kan det vara min "pussgurka"???? :-)



Kramis mammis

2009-12-11 @ 10:11:17
Postat av: rebecca

sv mammis, Nu förstår jag inte riktigt, ja visst är jag din lilla pussgurka :P ;) hihi

2009-12-11 @ 13:39:55
URL: http://rebecccaaaa.blogg.se/
Postat av: ewezi

supernice :D

2009-12-11 @ 14:34:29
URL: http://ewezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0