STOCKHOLM

Ja idag vart det en tripp upp till Stockholm som jag nämnde i tidigare inlägg och guess what ? Heeelt ensam !
Yess, det var inte en kotte som kunde följa med eller möta upp mig i Stockholm som tidigare. Tåget var ju inga problem men sen var det ju tunnelbanan och hitta från Maria torget till dit jag skulle så min räddning var SANDRA ♥
Hon hjälpte mig hitta genom telefonen, och jag tror hon håller med om jag säger att hade jag gått själv hade jag varit vilse just nu.
Taack för hjälpen gumman :)
Besöket gick väl sådär lite att hålla koll på nu men det blir bra till slut (:
Nu ska jag klura ut om jag ska följa med patrasket ut eller inte,.Hmm

Hej så länge !



*Man ger och man tar*
*Behandla andra som du själv vill bli behandlad*

Kommentarer
Postat av: Plutt

Va bra att de gick bra:)

2009-12-04 @ 16:10:46
Postat av: Säändra

du blogga inget om när du följde med "patrasket" ut haha

2009-12-09 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0