Hey Yáll !

Jaa det blev en lång runda på stan idag men massa skratt och stress. Hittade till slut det jag letade efter. Men insåg ganska snabbt nu att jag måste ner imorgon igen.


DAGENS KÖP !

Införskaffade mig äntligen att par nya skor då mina favoriter gick sönder för några månader sen
Så dom får jag gå i till på fredag så jag vänjer mig med nya höjder haha !


Sen blev det även en ring och en maskara som jag längtat tillbaka till länge :)


Och en klänning tills på fredag så den får ni se då :)



HARÉ GOTT, NU BLIRE FIX !!

Kommentarer
Postat av: m to the erlys

sv:ja lite lungt blir det nog! :D hihi



nemen vad ser här då :P najz shoes girl! äntligen har du skaffat mega klackar!

2009-12-09 @ 21:13:20
URL: http://merlys.blogg.se/
Postat av: katerine

ååh nice shoeees :D

2009-12-09 @ 21:51:58
URL: http://katerine.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena

Hmmm, har du nu smyghandlat igen :-)

2009-12-09 @ 22:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0