Gaah!!

Har precis varit och solat lite nu på morgonen.
Chokad som jag blev fick jag faktiskt lite färg :)
Men nu är jag faktiskt arg!!
När jag låg där och solade hörde jag någon som ryckte i dörren men jag struntade i de och förtsatte mitt solande.
När jag sen var klar och skulle gå såg jag att någon jävel tagit bort låset??
Jag hade visst fel lås men vafan tänker gubben med? Vad som helst hade kunnat hända!!
Han skulle faktiskt kunnat vidta andra åtgärder!
Så på måndag ska jag ringa och prata ut med panthuvudet!
Där har ni även svaret på varför jag solar med trosor när jag solar själv!!

(haha såg även nu att jag glömt ta bort toffsen från handleden)

Faktist bra för att vara första solningen sen sommras, eller?


Skönt vare iaf :)
Nu ska jag avreagera mig sen tagga till inför kvällen

Kommentarer
Postat av: christian

hade du kul på nyår*?

snygg outfit du hade

puss:D

2010-01-02 @ 13:33:01
URL: http://christianempire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0