Från och med nu!

Som vanligt går de väldigt segt på bloggen men är glad att ni läsare inte ger upp hoppet medans jag är ute och far istället för att blogga:)
Så eftersom ni är så gulliga som stannar kvar så hade jag tänkt mig ta mig själv i kragen och blogga även när jag inte är hemma.
Jaa ni i lördags for jag ju hem till Merlys och chillade lite med tjejerna, vid halv ett drog vi ner mot stan och därefter träffade jag Martin som var lite smått full och fick för sig att ta en väldans lång promenad med Nala, så somnade under tiden hehe.
Söndagen bestod av en tripp hem till Alex där det blev lunch och film, och sen fram mot kvällen tillbaka hem till Martin och lilla Nala :)
Så har inte varit hemma så länge men redan hunnit städa, laga mat och fått så jääääävla ont i magen. Fy för magont!!

LÖRDAGEN !

Nicole som var på tokhumör :P


Trollungarna


Blev till o vänta på bussen ca35 minuter eftersom vi missa den tidigare


Merlys innan våran tripp ner mot stan


Lilla jag på bussen


Jaaa det var väl dom bilder jag hade att bjuda på för tillfället.
Nu ska jag dö i min säng för mitt magont.
Tycker mamma ska komma hem och ta hand om mig nu,.

JUSTE
Ni som vill ha mitt nya nummer får skicka en komentar eller liknanade så löser vi de på något vänster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0