Bara för att

Bara för att jag är så snäll så har jag lovat
FREDRIK OCH NATO
Att blogga lite åt dom här på min blogg.

Dom ville börja med att berätta att dom älskar min blogg speciellt för alla slang och förkortningar jag använder som dom inspireras väldigt mycket utav. Men till saken så ville dom också göra en liten Dagens outfit/Dagens Face. Haha
Såå Enjooooy Myy Friieeenddss

DAGENS FACE
Av: Fredrik

Kommentar: Bra där med fingrarna men glöm inte läppglanset och av med brillorna till nästa gång !

DAGENS OUTFIT
Av: Nato

Kommentar: Bra pose, sola lite till nästa foto, ev en lite längre tröja !

Båda två är alltså stora fan av min blogg och dom får därför ett helt eget inlägg :)
Snällt va?

BTW
Freja och Ella
HÄLSAR

(Dom ler idag men tänk vad dom sen ska få genomlida)
;)

Kommentarer
Postat av: carro

HAHAH underbart! =)

2009-12-03 @ 19:15:22
URL: http://vittorn.blogg.se/
Postat av: Ella

ha ha så väldans bäst vi är!!!!:)

2009-12-03 @ 19:49:04
Postat av: carro

ja det är alltid mina kläder eller trosor som råkar ut för sånt här. Och bara när Fredda är i närheten, förstår inte ;P

2009-12-03 @ 21:14:06
URL: http://vittorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0