Back Forever !!

Shame on me, I know !
Men nu blir de sminsk på rumpan och mer bloggandes igen.
Yes you got my word on that.
Tänkte inte sitta o skriva vad som hänt sen sist utan vi blickar framåt istället.
Och eftersom jag inte varit aktiv inom bloggen nu så har jag heller inte fotat så mycket men kommer lite bilder så enjoy !

SENASTE
PICS

Mamma fick för sig att göra snöäglar nu när först riktiga snön kommit och jag ställde såklart upp och Peter följde med för att fota men tror ni inte han också slänger sig i snön och börjar veva med både armar och ben. Jaa gud så mysigt och kul de var :)


Bilder från chillet hos Merlys


Sen hittade jag även två bilder på Nala




Nej du blir de lite kvällis som jag snott hemifrån hihi

Kommentarer
Postat av: fred

Ja men vad kul, bloggen uppdateras hela tiden!! not

2009-12-22 @ 11:16:15
Postat av: Ellas mamma

Men äntligen har du kommit på att du ska blogga, det är ju mitt stora nöje att läsa din blogg :D

2009-12-22 @ 12:28:26
URL: http://sannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0